قدس آنلاین- یزد : فرماندار شهرستان مهريز با اشاره به موقعیت و شرایط شهرستان مهریز، گفت : برقراری نظم و آرامش و ترافیک روان در سطح راه‌هاي اين شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

برقراری نظم و آرامش و ترافیک روان درشهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش قدس آنلاین از یزد، سیدمحمد رستگاری درآيين تکریم ومعارفه فرمانده‌ي جدید پلیس راه شهرستان ، اظهارداشت : با توجه به واقع شدن شهرستان مهريز در مسیر جاده سنتو، وجود جاده‌های ارتباطی اصلی و فرعی فراوان و گستردگی وسیع شهرستان، افزودن لاین جدید و تامین روشنایی محور مواصلاتي یزد - مهریز ضروری می باشد .

وي افزود: وجود مناطق تفرجگاهی میانكوه و تنگ‌چنار و تردد پرشمار خودروها به ویژه در ایام تعطیل و پایان هفته نيز شرایطی نامناسبی را در برخی از راه‌هاي روستايي شهرستان فراهم كرده است.

رستگاري همچنين حساسیت‌هایی که در سطح شهرستان نسبت به محل پلیس راه وجود دارد را بادآور شد و گفت: اين موارد باعث شده كه کار سخت و دشواری را عزیزان مجموعه پلیس راه استان و شهرستان متحمل شوند و لزوماً با تلاش مضاعف سعي كنند تا كوچکترین مشكلی برای تردد شهرونداني که در اين محورها تردد می‌کنند، بوجود نیاید كه چنين شرایطي نيز ایفای نقش مدبرانه پلیس راه را می‌طلبد.

وي تصریح  كرد: البته خوشبختانه تاكنون با حضور مستمر پرسنل پلیس راه با تعامل و همکاری بسیار خوبی که بین مجموعه اجرایی شهرستان و فرماندهی پلیس راه و ناجا برقرار بوده، شاهد کمترین مشکل در این زمینه در سطح شهرستان بوده‌ایم.

فرماندار مهريز در پايان نيز از تلاش‌ها و زحمات همه فعالان حوزه پلیس راه تشکر کرد و با توجه به ترافیک سنگین محور مواصلاتي یزد – مهریز، بر لزوم اضافه کردن لاین جدید و تامین روشنایی اين محور تاکید كرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.